Reserveren
Hoe kan ik een reservering maken?
U kan via verschillende kanalen een reservering maken. Voor de beste tarieven en voorwaarden reserveert u rechtstreeks via onze website. Om te reserveren via onze website is er een kredietkaart vereist.
Indien gewenst kan u via e-mail reserveren, houdt hiervoor steeds uw kredietkaart bij de hand.
Kan ik een reservatie maken zonder credit card?
Als u geen creditcard heeft, heeft u de mogelijkheid om uw reservering te voldoen via een bankoverschrijving. Het is echter belangrijk op te merken dat betalen via overschrijving alleen beschikbaar is wanneer u uw reservering telefonisch of per e-mail plaatst, en niet bij online reserveringen. Om gebruik te maken van deze optie, dient u uw reservering minstens 1 week van tevoren te maken en het verschuldigde bedrag binnen 48 uur na het plaatsen van de reservering over te maken naar de hotelrekening. In geval van een last-minute reservering, verzoeken wij u vriendelijk om het betalingsbewijs onmiddellijk na de overschrijving te verstrekken, zodat uw reservering ook op dat moment gegarandeerd is.
Hoe kan ik mijn reservering annuleren of wijzigen?
Neem contact op met de receptie per telefoon of e-mail voor reserveringswijzigingen of annuleringen, afhankelijk van de boekingsvoorwaarden die op uw reservering van toepassing zijn. Deze voorwaarden variëren op basis van uw gekozen tarief en zijn te vinden op uw reservatiebevestiging. Als u een niet-terugbetaalbare reservering heeft gemaakt, is annuleren of wijzigen niet mogelijk. Voor reserveringen via externe kanalen zoals booking.com, neem contact op met het betreffende kanaal voor verdere instructies over wijzigingen of annuleringen.
Kan ik ook ter plaatse betalen?
U dient uw kredietkaartgegevens (Visa, Mastercard) altijd vooraf aan ons te verstrekken. De betaling wordt 2 dagen voor uw aankomst van uw rekening afgeschreven. Als u niet over een kredietkaart beschikt, kunt u ook 1 week van tevoren een overschrijving uitvoeren.
Kan ik reserveren onder de 18 jaar?
Dit vormt geen enkel probleem. Indien de kinderen schriftelijke toestemming van hun ouders hebben, wordt dit als voldoende beschouwd door het hotel.
Ik wil een factuur voor mijn verblijf
U kunt bij zowel het inchecken als het uitchecken aangeven dat u graag een factuur wilt ontvangen voor uw verblijf. Gelieve ons uw facturatiegegevens te verstrekken. Als u dit na uw verblijf wilt regelen, neem dan contact op met via info@villamonte.be zodat wij u een factuur per e-mail kunnen toesturen. Vermeld ook zeker uw bevestigingsnummer.
Faciliteiten
Hoe verbind ik met de WiFi?
Villa Monte voorziet supersnelle wifi voor de hotelgast. Wifi is toegankelijk in zowel de hotelkamer als in alle gemeenschappelijke delen van het hotel.
Is er een bar?
We beschikken over een leuke hotelbar.
Is er een restaurant?
We hebben geen restaurants in het hotel, maar rondom ons vindt u heel wat leuke plekjes om uit eten te gaan. We bevinden ons namelijk te midden van het centrum.
Kan ik bij jullie parkeren?
Villa Monte beschikt over een eigen parking (niet overdekt) en deze kost 5 euro per nacht. U kan deze parking niet op voorhand reserveren, maar doorgaans is er voldoende parkeergelegenheid.
Hebben jullie een tuin?
We hebben een grote stadstuin waar onze gasten vrij kunnen vertoeven.
Wat zijn de ontbijturen?
Ontbijten kan bij ons vanaf 7 uur ’s ochtends tot 10 uur. In het weekend openen we een uurtje later: vanaf 8 uur, tot 11 uur.
Algemeen
Check-in en Check-out
Inchecken is mogelijk vanaf 15:00 uur, terwijl uitchecken vóór 11:00 uur dient te gebeuren. Als u eerder arriveert, bieden we de optie om uw bagage bij ons achter te laten. Vroeger inchecken is afhankelijk van onze beschikbaarheid. Neem contact met ons op de dag voor aankomst of ’s ochtends op de dag van aankomst om te informeren of een vroegere incheck mogelijk is. Voor een soepele check-in bij aankomst kunt u ook vooraf online inchecken.
Bij het uitchecken dient u zich bij de receptie te melden. Als u dat wenst, kunt u ook gebruikmaken van de online check-out. Op de dag van vertrek kunnen we uw bagage bewaren, zodat u deze later op de dag kunt ophalen.
Hoe geraak ik 's nachts binnen?
U krijgt bij check-in een toegangscode, waarmee u ’s nachts eenvoudig binnen kan in het gebouw. U kan ook steeds aanbellen en dan kan een van onze medewerkers u binnen laten.
Zijn honden toegelaten in het hotel?
Honden zijn welkom tegen een toeslag van 15 euro per verblijf en zijn niet toegestaan in de ontbijtzaal.
Verloren voorwerpen
Als u na uw verblijf iets bent vergeten, raden wij u aan om direct contact op te nemen met het hotel via e-mail of telefoon. Als het verloren voorwerp wordt gevonden, heeft u de optie om het zelf op te halen of om het tegen betaling naar uw thuisadres te laten verzenden. Gevonden voorwerpen die niet worden opgevraagd zullen weggeschonken worden.